- TECWELD preparat antyodpryskowy SPAWMIX 400ml WYR0010
10,00 zł9,00 zł - DeWalt 18V XR Akumulator 5,0Ah DCB184-XJ
410,82 zł274,00 zł - Makita Elektryczna rozdrabniarka do gałęzi (2500W) UD2500 WYSYŁKA 24H1 287,99 zł
- Globus Łożysko kulkowe do frezów trzpieniowy 12,7x4,74x5 (FT490-0000-0001) FT490000000017,49 zł
- Bosch Tarcza tnąca wygięta Expert for Inox – Rapido AS 46 T INOX BF, 230 mm, 1,9 mm 2608600711
20,04 zł6,49 zł - JOBI Miara zwijana 3M/19mm 131038,17 zł
- Makita Akumulator 18V/5,0Ah BL1850 BL1850B
630,01 zł297,99 zł - JOBI Miara zwijana 5M/19mm 131059,87 zł
- Klingspor pas bezkońcowy P80 KCS411X-8X455-803,57 zł
- DeWalt XR Ładowarka wielonapięciowa 4A DCB115-QW
254,61 zł216,42 zł
Produktów: 3067 |
Kategorii: 710 |
Odwiedzin: 6532855 |
AEG
Aloss
Atlantic
Atlantic
AW TOOLS
B.PRO
BESTER
Black and Decke..
Bosch
DEDRA
DEFORT
DESCON
DeWalt
Dremel
Eco-Light
ELBRUS
Elgotech
Endress
Fachowiec
FENES
Festool
Flex
Fluke
FOGO
GAV
Geko
Globus
Graphite
Graphite Pro
HAUPA
HIKOKI
Hilti
Hitachi
IRWIN
JOBI
JOKARI
Jonnesway
KING TONY
KLINGSPOR
KNIPEX
KRAUSE
KUKKO
LAHTI PRO
Lamello
Lavor
Legrand
LincolnElectric
MAGNUM
Makita
MASTER
Metabo
Milwaukee
NAC
NEO Tools
NIVEL
NOVEEN
PANSAM
Perun
Pezal
PHP "AJS&q..
PICA
PROMA
Rubi
Ryobi
SARA
SHERMAN
Silver
Skil
SONEL
Spawmet
Spectrum LED
Stanley
STANLEY BOSTITC..
STARMIX
TECWELD
TELWIN
Top Tools
Topex
Trafistel
Tysweld
Uni-t
VERTO
VOLTENO
Vorel
Weldman
WOLFCRAFT
YATO
Regulamin
-
Wstęp, informacje
-
Sklep Internetowy "elmetmarket.pl" działający pod adresem http://www.elmetmarket.pl, prowadzony jest przez "Elhurt-Elmet" Spółka z o. o. z siedzibą w Białymstoku, ul. Baranowicka 115, wpisaną przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000033803. NIP: numer 542-020-24-40. Regon numer: 050029766
-
Na potrzeby niniejszego regulaminu poniższe pojęcia mają następujące znaczenie:
-
Sklep – Sklep Internetowy „elmetmarket.pl” http://www.elmetmarket.pl,
-
Sprzedawca – „Elhurt-Elmet” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
-
Klient – podmiot nabywający towary za pośrednictwem sklepu internetowego elmetmarket.pl,
-
Konsument – Klient będący osobą fizyczną określoną w art. 221 KC, dokonującą zakupu w sklepie internetowymelmetmarket.pl w celu nie związanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą bądź zawodową.
-
W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
-
Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą osobiście pod adresem: ul. Mariańska 32, 16-100 Sokółka, na adres e-mail: sklep@elmetmarket.pl lub telefonicznie pod nr telefonu: 85 711 36 63
-
Sprzedawca umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem sieci Internet oraz uczestniczenie w innych przedsięwzięciach organizowanych w obrębie Sklepu przez Sprzedawcę. Inne przedsięwzięcia tj. konkursy i promocje mogą być regulowane przez szczegółowe regulaminy dostępne na witrynie sklepu i na stronie informacyjnej konkursu lub promocji.
-
Poprzez rejestrację konta na witrynie Sklepu, bądź złożenie zamówienia w inny sposób wskazany w niniejszym regulaminie Klient wyraża zgodę na:
-
wykorzystanie danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym lub w treści zamówienia w celu realizacji umowy sprzedaży oraz
-
wprowadzenie swoich danych do bazy danych prowadzonej przez „Elhurt-Elmet” Spółka z o.o.
-
Klienci Sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania, wniesienia żądania o zaprzestanie przetwarzania oraz do żądania usunięcia dotyczących ich danych osobowych które należy zgłosić do obsługi sklepu pod adresem e-mail: sklep@elmetmarket.pl, pisemnie w siedzibie firmy Elhurt-Elmet Sp. z o.o. w Białymstoku przy ulicy Baranowickiej 115.
-
W ramach realizacji umowy sprzedaży Klient wyraża zgodę na przesłanie na podany przezeń adres poczty elektronicznej zaproszenia do wypełnienia ankiety posprzedażowej. Ankieta służy zbadaniu opinii o przeprowadzonej transakcji. Wypełnienie ankiety jest dobrowolne.
-
W przypadku zmiany Regulaminu Sprzedawca będzie informować Klientów o jego zmianie poprzez umieszczenie komunikatu na stronie Sklepu.
-
Dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 5 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), zwanego dalej „RODO”. Administrator przy przetwarzaniu danych stosuje zasady: zgodności z prawem, rzetelności i przejrzystości, ograniczenia celu, minimalizacji danych, prawidłowości, ograniczenia przechowywania oraz integralności i poufności.
-
Sprzedawca oświadcza, że posiada zasoby infrastrukturalne, doświadczenie, wiedzę oraz wykwalifikowany personel, w zakresie umożliwiającym udział w przetwarzaniu danych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W szczególności oświadcza, że znane mu są zasady przetwarzania i zabezpieczenia danych osobowych wynikające z RODO.
-
Ochrona danych osobowych
-
Realizując zakupy poprzez Sklep, administratorem danych w rozumieniu art. 4 pkt. 7 RODO jest "Elhurt-Elmet" Spółka z o. o. z siedzibą w Białymstoku, ul. Baranowicka 115.
-
Celem przetwarzania danych jest realizacja i wykonanie zawieranych z Klientami umów cywilnoprawnych.
-
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy lub do podjęcia działań przed zawarciem umowy,
-
Administrator może również przetwarzać dane osobowe w przypadku, gdy będzie to niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) w szczególności w celu:
-
kontaktu z Klientem - uzasadnionym interesem jest opieka nad Klientem,
-
przeprowadzania badania opinii Klienta - uzasadnionym interesem jest poprawa jakości świadczonych usług,
-
dochodzenia roszczeń związanych z zawartą umową – uzasadnionym interesem jest możliwość ochrony interesów Administratora poprzez odzyskiwanie należności oraz ochronę przed roszczeniami.
-
Dane osobowe mogą zostać ujawnione dostawcom usług prawnych i doradczych, dostawcom usług informatycznych, podmiotom, z którymi administrator będzie współpracował w ramach umów cywilnoprawnych m.in. przedsiębiorcom transportowym i kurierskim.
-
Dane osobowe mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub organizacji międzynarodowej.
-
Klient ma prawo do:
-
dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii (art. 15 RODO),
-
sprostowania danych (art. 16. RODO),
-
usunięcia danych (art. 17 RODO),
-
ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO),
-
przenoszenia danych (art. 20 RODO),
-
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO),
-
niepodlegania decyzjom podjętym w warunkach zautomatyzowanego przetwarzania danych, w tym profilowania (art. 22 RODO).
-
wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa) nadzorującego zgodność przetwarzania danych z przepisami o ochronie danych osobowych
Administrator ma obowiązek przechowywać dane osobowe nie dłużej niż przez okres przewidziany w obowiązujących przepisach prawa w szczególności ustawie o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz z innymi szczególnymi przepisami prawa, a następnie zostaną usunięte lub zanonimizowane.
-
Podanie danych osobowych jest wymogiem umownym i warunkiem zawarcia umowy. Osoba, której dane dotyczą, jest zobowiązana do ich podania. Nie podanie danych osobowych może skutkować brakiem zawarcia i wykonania umowy cywilnoprawnej.
-
Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
-
Administrator może przetwarzać Państwa dane osobowe w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Profilowanie będzie polegało na zaproponowaniu Państwu usług dopasowanych, do Państwa potrzeb lecz decyzje wiążące nie muszą być zautomatyzowane.
-
Sprzedaż, przedmiot sprzedaży
-
Przedmiotem sprzedaży są towary prezentowane na stronach Sklepu.
-
Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu art.66 KC, a wyłącznie zaproszenie odwiedzających Sklep do składania ofert zawarcia umowy sprzedaży.
-
Wszystkie prezentowane na stronie Sklepu towary są fabrycznie nowe oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
-
Ceny oferowanych towarów wyrażone są w złotych polskich i zawierają wliczony podatek VAT. Cena brutto towaru nie obejmuje kosztów dostawy. Koszty dostawy są doliczane jako osobna pozycja, informacja o cenie dostawy podawana jest przed realizacją zamówienia.
-
Procedura sprzedaży i obsługi zamówień.
-
Zamówienia w Sklepie można składać 24 godziny na dobę, przez cały rok poprzez witrynę internetową www.elmetmarket.pl. Zamówienia mogą być składane drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza zamówień (koszyka) na stronie sklepu, za pośrednictwem wiadomości e-mail lub telefonicznie.
-
Poprzez złożenie zamówienia Klient składa Sprzedawcy ofertę zawarcia umowy sprzedaży towarów objętych zamówieniem. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia oferty i realizacji zamówienia w sytuacji, kiedy historia współpracy podważa wiarygodność i rzetelność Klienta lub gdy niemożliwa jest dodatkowa weryfikacja poprawności danych Klienta.
-
Zawarcie umowy sprzedaży następuje poprzez przyjęcie złożonej przez Klienta oferty, w momencie przesłania przez Sprzedawcę, pocztą elektroniczną na adres Klienta wskazany w zamówieniu, informacji o tym, iż zamówienie zostało przyjęte do realizacji. Brak jakiejkolwiek informacji nie oznacza przyjęcia zamówienia do realizacji. Realizacja zamówienia następuje po doręczeniu Klientowi informacji, o której mowa wyżej.
-
Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14.00, w soboty oraz w niedziele i święta rozpatrywane będą w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu złożenia zamówienia. Jeżeli realizacja zamówienia przez Sprzedawcę jest niemożliwa z powodu braku dostępności towaru, Klient zostanie o tym poinformowany drogą mailową lub telefoniczną w terminie do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
-
Jeżeli czas realizacji zamówienia okazałby się dłuższy niż podany na stronie internetowej sklepu przewidywany czas realizacji zamówienia, Sprzedawca zobowiązuje się do kontaktu z Klientem celem potwierdzenia dalszej chęci realizacji zamówienia bądź rezygnacji z niego.
-
W przypadku zamówień składających się z kilku towarów, a mających zostać dostarczonych jedną przesyłką, termin realizacji będzie uzależniony od terminu skompletowania przez Sprzedawcę ostatniego elementu danego zamówienia. Informacja o terminie wysyłki poszczególnych towarów znajduje się w kartach tych towarów.
-
Historia poprzednich oraz stan bieżącego zamówienia dostępne są w module "Moje konto" po zalogowaniu Klienta do Sklepu. Moduł "Moje konto" jest dostępny dla zarejestrowanych Klientów.
-
Dostawa towarów
-
Dostawy towarów zamawianych w Sklepie realizowane są wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
-
Klient dokonuje wyboru sposobu dostawy oraz podmiotu dokonującego dostawę. Znajdujący się na stronie Sprzedawcy wykaz dostarczycieli ma wyłącznie poglądowy charakter i nie wiąże Klienta. Klient może wybrać inny sposób dostawy niż wskazany na stronie Sprzedawcy.
-
Zamówione towary są dostarczane na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu, bądź w przypadku wyboru formy dostawy "odbiór osobisty", na adres siedziby Sprzedawcy przy ulicy Baranowickiej 115, w Białymstoku.
-
Termin wysyłki liczony jest w następujący sposób:
-
w przypadku wybrania płatności za pobraniem lub gotówki - następnego dnia roboczego po potwierdzeniu przez Sprzedawcę realizacji zamówienia;
-
w przypadku wybrania płatności z góry (przelew) - następnego dnia roboczego po dniu, w którym zaksięgowana zostanie wpłata umówionej ceny i kosztów przesyłki na rachunku Sprzedawcy.
-
w przypadku wybrania obsługi zamówienia przez Pocztę Polską wysyłki wysyłane są w każdy wtorek i czwartek roboczy, a w przypadku gdy w te dni wypada święto, następnego roboczego dnia.
-
O wysłaniu zamówienia Sprzedawca poinformuje Klienta za pośrednictwem wiadomości e-mail na wskazany przez Klienta adres e-mail.
-
W przypadku, gdyby towar nie został dostarczony Klientowi w deklarowanym terminie dostawy, Sprzedawca prosi Klienta o niezwłoczne powiadomienie o zaistniałej sytuacji e-mailem na adres sklep@elmetmarket.pl (prosimy podać nr zamówienia).
-
Formy płatności, dokumenty sprzedaży
-
Płatność za realizację zamówienia następuje w jeden z poniższych sposobów:
-
przelewem - przed dostawą towaru na rachunek bankowy Sprzedawcy (przedpłata);
-
za pobraniem - opłata za zamówienie wraz z kosztem wysyłki jest uiszczana doręczycielowi w chwili doręczenia przesyłki;
-
Do każdego zakupionego towaru wystawiana jest faktura VAT. Faktury są wysyłane wraz z towarem na adres wysyłki podany w formularzu zakupu przez Klienta.
-
Prawo do odstąpienia od umowy
-
Klient będący Konsumentem albo Przedsiębiorcą określonym w art. 38a Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego), który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta, może od tej umowy odstąpić bez podania przyczyny składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy w terminie 14 dni od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części.
-
Do zachowania terminu 14 dniowego wystarczy wysłanie stosownego oświadczenia na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
-
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać listownie na adres siedziby Sprzedawcy lub drogą mailową na adres sklep@elmetmarket.pl
-
Wzór oświadczenia jest do pobrania w następującym hiperłączu kliknij aby pobrać
-
Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni. W tym samym terminie Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu uzyskanej ceny sprzedaży wraz z wszelkimi kosztami dodatkowymi (w tym kosztami wysyłki) do Klienta.
-
Towar należy odesłać na adres:
-
Towar należy zwrócić w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Klient powinien zwrócić towar w takim składzie ilościowym i jakościowym, z zastrzeżeniem zdania pierwszego, jaki otrzymał od Sprzedawcy. W szczególności powinien dołączyć wszelkie otrzymane wraz z towarem części, akcesoria, instrukcje, warunki użytkowania, itp. dokumenty (nie dotyczy dowodu zakupu) a także oryginalne opakowanie również wtedy, gdy zostało usunięte w ramach wykonywania zwykłego zarządu rzeczą sprzedaną.
-
Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
-
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym towarem zwrotowi podlega cały zestaw.
-
W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy Koszt odesłania towaru ponosi Klient.
-
Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży na powyższych zasadach nie przysługuje w odniesieniu do umów:
-
w których towarem są rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji Klienta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
-
w których towarem są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
-
o świadczenie Usługi dodatkowej, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta będącego Konsumentem, który został poinformowany, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo do odstąpienia od umowy.
-
Gwarancja, reklamacja, odpowiedzialność za szkody
-
W przypadku zastrzeżeń co do zakupionego towaru Klientowi, będącemu Konsumentem przysługują uprawnienia wynikające z Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2020, poz. 287 t.j.).
-
Sprzedawane towary mogą być objęte gwarancją udzieloną bezpośrednio przez ich producentów. Dokładne informacje, w tym adresy punktów serwisowych znajdują się w kartach gwarancyjnych dołączanych do towarów oraz na stronach internetowych producentów. Sprzedawca nie udziela gwarancji na sprzedane towary.
-
W stosunku do Konsumenta w rozumieniu art. 221 k.c. Sklep ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady przez 2 lata od daty zakupu. Zgłoszenie reklamacji następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@elmetmarket.pl, bądź pisemnie na adres: ul. Baranowicka 115, 15-501 Białystok.
-
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a w przypadku, gdy Klientem jest Konsument - nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
-
W przypadku sprzedaży nie stanowiącej sprzedaży konsumenckiej, wyłącza się stosowanie przepisów zawartych w artykułach 556-576 Kodeksu Cywilnego.
-
Przed odbiorem przesyłki z zakupionymi towarami Klient zobowiązany jest do sprawdzenie jej stanu. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub uszkodzenia opakowania konieczne jest rozpakowanie przesyłki w obecności doręczyciela i sprawdzenie, czy towar nie uległ uszkodzeniu w transporcie. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru konieczne jest spisanie protokołu wraz z doręczycielem. W przypadku, gdy doręczona przesyłka nie nosiła znamion uszkodzenia, a zawartość jej uległa zniszczeniu w transporcie, należy niezwłocznie, w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od dnia odbioru przesyłki zażądać od przewoźnika ustalenia stanu przesyłki na podstawie art. 74 ust.3 Ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe.
-
Sprzedawca nie odpowiada za uszkodzenia zakupionego towaru powstałe w trakcie jego transportu. Wszelkie roszczenia związane z uszkodzeniami przesyłki powstałymi w transporcie Klient powinien zgłaszać bezpośrednio przewoźnikowi doręczającemu przesyłkę.
-
Wyłącza się odpowiedzialność sprzedawcy za wszelkie szkody wynikłe na gruncie umów sprzedaży zawieranych na podstawie niniejszego regulaminu. Wyłączenie odpowiedzialności ma zastosowanie niezależnie od podstawy prawnej roszczenia (odpowiedzialność kontraktowa, delikt, odpowiedzialność za produkt lub jakakolwiek inna podstawa prawna).
-
Wyłączenie odpowiedzialności o którym mowa w ust. 8 powyżej nie znajduje zastosowania w stosunku do umów, w których Klientem jest Konsument, szkód na osobie w odpowiedzialności deliktowej oraz szkód wyrządzonych przez Sprzedawcę umyślnie.
-
Postanowienia końcowe
-
Sprzedawca nieodpłatnie świadczy usługi drogą elektroniczną, w postaci:
-
Formularza kontaktowego
-
Newslettera
-
Prowadzenia Osobistego Konta Klienta
-
Usługi elektroniczne świadczone są 7 dni w tygodniu, przez całą dobę. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do świadczonych usług.
-
Do korzystania z usług konieczny jest dostęp do urządzenia umożliwiającego przeglądanie stron www oraz aktywne połączenie z siecią a także posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
-
Świadczone usługi polegają na:
-
Formularz kontaktowy - na wysłaniu za pomocą formularza umieszczonego na Stronie Internetowej Sklepu wiadomości do Sprzedawcy. Rezygnacja z usługi Formularz kontaktowy polega na zaprzestaniu wysyłania zapytań do Sprzedawcy.
-
Newsletter - polega na przesyłaniu przez Sprzedawcę informacji o nowych usługach lub towarach na adres poczty elektronicznej Klientów którzy podali swój adres poczty elektronicznej, przy pomocy formularza udostępnionego przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu (subskrypcja). Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z otrzymywania Newslettera przy pomocy odnośnika zamieszczonego w każdej wiadomości elektronicznej otrzymywanej w ramach usługi.
-
Prowadzenie Osobistego Konta Klienta - polega na udostępnieniu Klientowi po dokonaniu rejestracji dedykowanego profilu w ramach Strony Internetowej Sklepu, pozwalającego m.in. na składanie zamówień, śledzenie stanu ich realizacji oraz na dostęp do historii zamówień, jak też na zmianę danych Klienta wprowadzonych podczas rejestracji. Klient, może w każdym czasie żądać usunięcia Osobistego Konta Klienta przez Sprzedawcę, przy czym powinno ono zostać usunięte do 14 (czternaście) dni od zgłoszenia żądania.
-
Zakazane jest dostarczanie przez Klientów treści o charakterze bezprawnym.
-
W przypadku, gdy treści publikowane na Stronie Internetowej Sklepu naruszają prawo, dobra osobiste, dobre obyczaje, zasady uczciwej konkurencji etc. każdy może powiadomić Sprzedawcę o potencjalnym naruszeniu.
-
Sprzedawca niezwłoczne podejmie działania celem weryfikacji dokonanych zgłoszeń oraz usunięcia ze Strony Internetowej Sklepu, treści będących przyczyną zweryfikowanego naruszenia.
-
Reklamacje dotyczące usług elektronicznych można składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@elmetmarket.pl.
-
Opinie i pytania dotyczące pracy Sklepu prosimy kierować na adres poczty elektronicznej sklep@elmetmarket.pl.
-
Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ogranicza uprawnień Konsumenta, jakie przysługują mu na podstawie przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, a w szczególności Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych
-
Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby ewentualne sytuacje sporne rozwiązywane były na drodze polubownej.
-
Wszelkie spory dotyczące umów zawieranych za pośrednictwem Sklepu rozstrzygane będą przez Sądy miejscowo właściwe ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
Ilość produktów w przechowalni: 0